Otsikko
Voiko kirjat palauttaa Richardinkadulle tai muuhun keskustan kirjastoon aukioloajan ulkopuolella johonkin luukkuun?

Kysytty

Voiko kirjat palauttaa Richardinkadulle tai muuhun keskustan kirjastoon aukioloajan ulkopuolella johonkin luukkuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin keskustan kirjastoissa, Richardinkadun kirjastossa ja Kirjasto 10:ssä ei ole ns. palautusluukkua, johon voisi palauttaa lainat aukioloaikojen ulkopuolella.

Kirjastot, joissa on palautuslaatikko, löytyvät HelMet-palvelusivuston ylälaidassa olevasta pudotusvalikosta "Kirjastot ja palvelut" kohdasta "palautusluukku".

http://www.helmet.fi/fi-FI