Otsikko
Voiko kirjastokorttihakemuksen tehdä netin kautta vai pitääkö tulla paikan päälle?

Kysytty

Voiko kirjastokorttihakemuksen tehdä netin kautta vai pitääkö tulla paikan päälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korttihakemus tehdään paikan päällä kirjastossa ja mukana pitäisi olla myös virallinen,
valokuvalla varustettu henkilöllisyystodistus henkilöllisyyden varmistamiseksi. Jos olet
alle 15-vuotias, tarvitset korttihakemukseen myös takaajan (yleensä jompi kumpi vanhemmista)
allekirjoituksen ja henkilötunnuksen. Jos kaikki edellä mainittu on kunnossa, saat kyllä
kortin heti saman tien ja pääset lainaamaan. Eli tervetuloa asioimaan!