Voiko kirjastokortin katoamisesta ilmoittaa sähköisesti, ja jos, niin mihin osoitteeseen? Kortti "katosi" varastetun lompakon mukana.

Kysytty

Voiko kirjastokortin katoamisesta ilmoittaa sähköisesti, ja jos, niin mihin osoitteeseen? Kortti "katosi" varastetun lompakon mukana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortin katoamisesta on syytä ilmoittaa mahdollisimman pian, valitettavasti se ei onnistu sähköisesti. Kirjaston palautelomakkeella tiedon voi kyllä lähettää
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/feedback/
mutta sitä ei välttämättä lueta välittömästi. Viisainta on soittaa kirjastoon, mihin tahansa kirjastoon voi ilmoituksen tehdä. Kirjaston ollessa suljettuna katoamisilmoituksen voi tehdä numeroon (09)310 85309. Puhelimeen soitettaessa on kerrottava soiton syy ja ilmoitettava nimi ja henkilötunnus.