Otsikko
Voiko kirjasto maksua maksaa toiseen kirjastoon? Lainasin kouvolasta kirjoja, voinko käydä maksamassa kirjojen myöhästymisen kuopion kirjastoon? Voinko…

Kysytty

voiko kirjasto maksua maksaa toiseen kirjastoon?
Lainasin kouvolasta kirjoja, voinko käydä maksamassa kirjojen myöhästymisen kuopion kirjastoon?
Voinko palauttaa kirjat kuopion kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaakson kirjastojen (Kyyti-kirjastot) myöhästymismaksuja voi maksaa vain Kymenlaakson kirjastoihin. Verkossa maksaminen ei ole mahdollista. Kirjat pitää palauttaa johonkin Kyyti-kirjastoon. Jos se ei ole mahdollista niin kirjat voi lähettää postin kautta omalla kustannuksella ja omalla vastuulla.

Kyyti-kirjastojen yhteystiedot http://www.kyyti.fi/