Voiko kirjan lainausta uusia enemmän kuin 3 kertaa, jos kirjalle ei ole varauksia?

Kysytty

Voiko kirjan lainausta uusia enemmän kuin 3 kertaa, jos kirjalle ei ole varauksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen käyttösääntöjen mukaan lainat voi uusia kolme kertaa verkkokirjastossa, puhelimitse tai kirjastossa asioidessa pelkällä kortilla. Sen jälkeen sinun täytyy palauttaa kirjat, mutta voit toki lainata ne uudelleen, jollei niistä ole varauksia.

Lähde:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/HelMetkirjaston_…