Otsikko
Voi elämä mistä alkaisin. Kirja missä seurataan kahta ilkeää ja rumaa avioparia. Nainen ei ole ollut aluksi ruma mutta pahat ja ilkeät ajatukset ovat saaneet…

Kysytty

Voi elämä mistä alkaisin. Kirja missä seurataan kahta ilkeää ja rumaa avioparia. Nainen ei ole ollut aluksi ruma mutta pahat ja ilkeät ajatukset ovat saaneet hänestä ruman. Talossa ei ole esim. Ikkunoita herran pelätessä että kaikki tuijottavat sisälle niistä. Kirjassa tekevät ilkeyksiä kaikille ja toisilleen esim. nainen saa miehen lentämään puutarhatuolissa. Mies kostaa liimaamalla pieniä puun paloja kaikkialle ja nainen luulee kutistuvansa. Loppujen lopuksi kaikki liimataan kattoon (huonekalut ja tyypit ja kaikki)ja postimies tulee katsomaan taloa viikkojen päästä ja naisesta ja miehestä on jäljellä kasa vaatteita? Kaikki iloitsevat kun ilkimykset ovat menehtyneet. Joku tämmöinen lastenkirja oli :D

Vastaus

Vastattu

Kirja on luultavasti Roald Dahlin Nilviöt, vaikka kaikki vihjeet eivät osu täysin kohdalleen.

Nilviöt | Kirjasampo