Mistä löytäisin nuotit Georg Malmstenin Auringon lapset -kappaleeseen?

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit Georg Malmstenin Auringon lapset -kappaleeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä laulu on julkaistu monissa nuottikokoelmissa, joten se löytyy suurella todennäköisyydellä lähimmästä kirjastostasi. Tässä muutamia yleisiä kokoelmia, joihin laulu sisältyy (nuotinnokset ovat pääosin yksinkertaisia):

* Lauluja rakkaudesta
* Malmstén: Stadin kundi
* Merimies merta rakastaa 1
* Pieni toivelaulukirja
* Suuri toivelaulukirja 5
* Terveiset ulapalta
* 111 kitaralaulua
* 120 kitaralaulua

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

1 ääntä

Kommentit

Hain auringon lapset nuottia ja valinta osoitti, että löytyisi. No yleistä höpinää, mutta ei nuotteja.

Suuri Toivelaulu Kirja 5. Mahdollisesti voi löytyä kirjakaupoista tai divareista.