Kirjastopalvelun lehtivälitys?

Kysytty

Vieläkö yleisiin kirjastoihin hankitaan lehtiä Kirjastopalvelun (ent. BTJ) kautta? Kirjastopalvelun sivuilla ei näy mainintaa lehdistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastopalvelu ei ymmärtääkseni välitä ainakaan tällä hetkellä lehtiä kirjastoon. Osoitteesta http://corp.btj.se/?id=12375&cid= löytyvän tiedotteen mukaan BTJ Sverige AB siirsi Ruotsissa ja Suomessa toimivan lehtivälityksen PRENAX AB:lle 28.8.2017 alkaen. Sitä ennen BTJ Finlandin lehtivälitys oli siirtynyt Suomen Tilaajapalvelu Oy:lle.