Yritin etsiä internetistä CD-leyyjen hiontaa tarjotavia yrityksiä mutta en oikein löytänyt. Muualla Suomessa niitä kyllä on mutta ei pääkaupunkiseudulla. …

Kysytty

Hei

Yritin etsiä internetistä CD-leyyjen hiontaa tarjotavia yrityksiä mutta en oikein löytänyt. Muualla Suomessa niitä kyllä on mutta ei pääkaupunkiseudulla.

Tarjoaako Helsingin kirjasto hiontapalveluja asiakkaille esim. korvausta vastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjasto ei tarjoa näitä palveluja asiakkaille, mutta Kampin ostoskeskuksessa on jokunen pelikauppa, joka hioo maksusta pelilevyjä. Varmaankin hiovat cd-levyjä myös.