Otsikko
Vieläkö Tapulin kirjastoon voi tuoda itselleen ylimääräisiä kirjoja?

Kysytty

Hei!

Vieläkö Tapulin kirjastoon voi tuoda itselleen ylimääräisiä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut löytyvä kirjastojen palvelujen lista kertoo, että Tapulikaupungin kirjastosta löytyy kirjankierrätyspiste. Soitin sinne ja varmistin vielä, että siellä on todellakin käytössä kierrätyskärry, johon voi tuoda tarpeettomia kirjoja ja josta voi itse ottaa toisten sinne tuomia kirjoja. Toki valtavan suuria määriä sinne ei kerralla mahdu.