Varatessani aineistoa HelMetin kautta en voinutkaan enään laittaa noutopaikaksi Viikin kirjastoa. En löytänyt sitä listasta. Eikö sinne voi enäään varata…

Kysytty

Varatessani aineistoa HelMetin kautta en voinutkaan enään laittaa noutopaikaksi Viikin kirjastoa. En löytänyt sitä listasta. Eikö sinne voi enäään varata kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viikin kirjasto on väliaikaisesti poistettu Helmet-haun noutokirjasto listauksesta, koska kirjasto on suljettuna remontin vuoksi 27.10. - 11.11.08. Voit valita varauksesi noutopaikaksi muista kirjastoista sinulle parhaiten sopivan.
Lisätietoa Viikin kirjaston remontista: http://www.lib.hel.fi/Page/1ead9a4b-a129-4399-879e-184f41de7b92.aspx