Varasin kirjan Pasilan kirjastosta, mutta hain sen Myyrmäen kirjastosta. Voinko myös palauttaa kirjan Myyrmäen kirjastoon?

Kysytty

Varasin kirjan Pasilan kirjastosta, mutta hain sen Myyrmäen kirjastosta. Voinko myös palauttaa kirjan Myyrmäen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit. Helmet-kirjastojen lainat voi palauttaa mihin tahansa Helmet-kirjastoon.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olennainen lisähuomautus on se, että Helmet-kirjastojen (Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa) lainat voi palauttaa mihin tahansa Helmet-kirjastoon ILMAN LISÄMAKSUJA. Suomen toiseksi suurimmalla taajama-alueella sitä vastoin veloitetaan kuljetusmaksu, vaikka olisi kyse kuljetuksesta saman kunnan sisällä. Tuplamaksu, jos kunnanraja ylitetään.