Otsikko
Vanhusten palvelutalossa, eräs vanha mies puhui vanhasta valssista, muisteli sen nimeksi: Tyrsky-valssi, tai Myrsky-valssi. Googletin kummallakin nimellä, ei…

Kysytty

Moi

Vanhusten palvelutalossa, eräs vanha mies puhui vanhasta valssista, muisteli sen nimeksi: Tyrsky-valssi, tai Myrsky-valssi.
Googletin kummallakin nimellä, ei löytynyt. Onko tuolla nimellä tehty valssia, mistä löytyisi nuotti?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä valssi "Talvimyrskyjä". Nuottikin löytyy.

TEKIJÄ    Fučik, Julius, säveltäjä
TEOS    Talvimyrskyjä, op. 184 : Valssi / Julius Fučik
Julkaisutiedot    Helsinki : Fazer, c1970
ULKOASU    1 soolonuotti (13 s.)