Otsikko
Vanha kuva, miehen auto hajoaa jotenkin, joku kolari, ja läheisen talon nainen auttaa miestä, kun jotain vammaa. Sitten ei ikinä haluakaan päästää miestä pois,…

Kysytty

Vanha kuva, miehen auto hajoaa jotenkin, joku kolari, ja läheisen talon nainen auttaa miestä, kun jotain vammaa.
Sitten ei ikinä haluakaan päästää miestä pois, murskaa jalkojakin ettei pääsisi, onii miehen itselleen.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa Rob Reinerin ohjaamalta elokuvalta Piina (1990), joka perustuu Stephen Kingin samannimiseen romaaniin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Piina_(elokuva)

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olipa nopea vastaus, ja just oikea.