Otsikko
Etsin tietoa Iina Korpivaarasta, ja tarvitsisin hänestä hyvän ja asiallisen kuvan. Netissä on vain 1 hänen itse ottamansa selfie, joten mistä voisin…

Kysytty

Etsin tietoa Iina Korpivaarasta, ja tarvitsisin hänestä hyvän ja asiallisen kuvan. Netissä on vain 1 hänen itse ottamansa selfie, joten mistä voisin mahdollisesti löytää hyvän kuvan hänestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos netistä ei löydy kuvia jostakusta henkilöstä, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei hän ole halunnut kuviaan levittää. Suosittelen ottamaan suoraan yhteyttä henkilöön, josta kuvia kaipaa. Siinä yhteydessä selviää, onko niitä ylipäätään saatavana vai onko kyseessä ollut vain hakuongelma. Kysyjän etsimä henkilö käyttää ainakin Twitter-palvelua, jonka kautta häneen saa yhteyden.

Heikki Poroila