Otsikko
Valtionyhtiöiden yksityistäminen Ruotsissa: AssiDomän, Telia, SSAB (Swedish Steel AB.) Etsin tietoa yksityistämisprosessista lehtiartikkeleita, julkaisuja,…

Kysytty

Valtionyhtiöiden yksityistäminen Ruotsissa: AssiDomän, Telia, SSAB (Swedish Steel AB.) Etsin tietoa yksityistämisprosessista lehtiartikkeleita, julkaisuja, mitä tahansa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama yliopistokirjastojen Linda-tietokannasta saatu kirjallisuusviite ruotsalaisesta yksityistämisestä yleensä :
MANAGEMENT for privatization : lessons from industry and public service / edited by Joseph Prokopenko. 1995.
SPRINGDAL, Kent : Privatisation of the IT sector in Sweden. 2000.
SVENSSON, Torsten : Marknadsanpassningens politik : den svenska modellens förändring 1980-2000. 2000.
Suomalaisia Telian yksityistämistä käsitteleviä artikkeleita Aleksi-artikkelitietokannasta :
TIILIKAINEN, Teppo : Kansankoti sai kansanosakkeen. Suomen kuvalehti. 2000 ; 24 ; 9.
MÄÄTTÄNEN, Seppo : Epätoivon hyppy osakemarkkinoille. Talouselämä. 2000 ; 21 : 46-48.
Ruotsalaisesta Affärsdata-aikakauslehtiartikkelitietokannasta http://80-www.ad.se.ezproxy.ub.gu.se/ löydät aihettasi käsitteleviä artikkeleita kokotekstinä. Valitse artikelarkivet ja käytä vaikka hakusanoja privatisering och statsbolag, privatisering och telia tai privatisering och assidomän jne. Toinen vastaavanlainen artikkelihaun sisältävä nettipalvelu on Veckans affärer http://www.va.se/
Helsingin kauppakorkeakoulun kirjasto voisi varmastikin myös auttaa aiheeseesi liittyvissä kysymyksissä.