Otsikko
Valmistelen kirjallisuuspiirin kokousta. Olemme lukemassa Nina Hurman dekkaria Hatuntekijän kuolema. Nina Hurma on salanimi. Onko tietoa hänen oikeasta…

Kysytty

Valmistelen kirjallisuuspiirin kokousta. Olemme lukemassa Nina Hurman dekkaria Hatuntekijän kuolema.

Nina Hurma on salanimi. Onko tietoa hänen oikeasta nimestään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nina Hurman oikeaa nimeä ei näytä löytyvän hänen kustantajansa, Gummeruksen, tai hänen omilta Facebook-sivuiltaan. Näyttää siltä, ettei hän halua sitä tällä hetkellä julkisuuteen.

http://www.gummerus.fi/fi/kirjailija/nina-hurma/402/