En muista kirjailijan nimeä, mutta hän on irlantilainen nykykirjailija, mies, joka on kirjoittanut mm. kirjan, joka kai on käännetty suomeksi: Nimi on jotain…

Kysytty

En muista kirjailijan nimeä, mutta hän on irlantilainen nykykirjailija, mies, joka on kirjoittanut mm. kirjan, joka kai on käännetty suomeksi: Nimi on jotain sinnepäin kuin "Hihittäjien hoito", Mikähän on kirjalijan nimi ja löytyykö tuota kirjaa tai muita suomennettuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kyseessä on Roddy Doylen teos: "Hihittäjähoito" (2001). Doylelta on suomennettu myös:
Paddy Clarke hähhähhää,(1994)
Nimeni on Henry Smart, (1999)
Nainen joka törmäili oviin, (1998)
Näitä kaikkia on Jyväskylän kaupunginkirjastossa.