Mitähän CD tai DVD sanakirjoja ja oppikirjoja olisi Italian kielen opiskeluun. Kiitos tiedoista. PS: Linkkejä.

Kysytty

Mitähän CD tai DVD sanakirjoja ja oppikirjoja olisi Italian kielen opiskeluun. Kiitos tiedoista. PS: Linkkejä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama teos, jotka löytyvät kokoelmistamme.
Näissä teoksissa opetuskieli on suomi ja tallennusmuto cd. Näitä kursseja ei ole saatavissa dvd-muodossa. Näiden allaolevien tietojen avulla voitte kysyä niitä tai varata kirjastoistamme tai PIKI-verkkokirjaston välityksellä. Kurssien saatavuuden voitte tarkistaa mm. PIKI-verkkokirjastostamme osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi:8000/ - vasemman laidan rivistä voi valita kohdan haku ja etsiä saatavuustiedot esimerkiksi tekijän nimellä tai teoksen nimellä. Lisää italian kielen kursseja löydätte kirjoittamalla hakuun riville Asiasana hakusanaksi italian kieli ja valitsemalla kohtaan aineistolajiksi esimerkiksi moniviestin (= opetuspaketti joka sisältää yleensä sekä kirjallista ja äänimateriaali) tai cd-rom.
Pääkirjaston aikuistenosaston tietopalvelussa on lisäksi luettavissanne kansio, jossa kielikursseja on järjestetty mm. niiden tason mukaan. Kirjastonhoitajamme auttavat myös aineiston etsimisessä hyllystä. Pääkirjaston tietopalvelun numero on 03-3146 3014.

1.
ITALIAN kielikurssi [Moniviestin] : peruskurssi
JULKAISUKIELI suomi, italia
JULKAISUTIEDOT Spånga : Univerb, 2002
ULKOASU 3 nid., 2 C-kasettia, 3 CD-äänilevyä
SARJA/ISSN Kuuntele-matki-opi
ISBN 91-88969-18-5 (koko paketti)
HUOMAUTUKSET KASETIT: Italiano 1-2. - 2 äänikas.
CD-LEVYT: Suomi-Italia. - 3 CD-äänilevyä
KIRJA: Italian minikielioppi. - 10 s. ; 15 cm
KIRJA: Suomi : harjoituskirja. - 62 s. : kuc. ; 15 cm
KIRJA: Italiano : libro d'esercizi : corso preparativo 1-2. - 62 s. : kuv. ; 15 cm

2.
PÄÄTEKIJÄ MÄKELÄ, Giuseppina
NIMEKE Italiano? Facile! [Moniviestin] / Giuseppina Mäkelä, Nicola Raino
JULKAISUKIELI italia, suomi
JULKAISUTIEDOT Porvoo ; Helsinki : WSOY, 2001
ULKOASU 1 kirja (260 s.), 1 CD-äänilevy : kuv.
ISBN 951-0-26015-0 (oppikirja)
951-0-26125-4 (1 CD-äänilevy)
3.
NIMEKE SI parte! [Moniviestin] : [suggestopediaan osin perustuva italian jatkokurssi] / [italian kieliset dialogit ja vihkoaineisto: Giuseppina Mäkelä] ; [suomen kielinen teksti: Tanja Oreto] ; [toimittaja: Anne-Marie Hetemäki]
TEKIJÄT Mäkelä, Giuseppina
Oreto, Tanja, Hetemäki, Anne-Marie
JULKAISUKIELI suomi, italia
JULKAISUTIEDOT [Helsinki] : YLE, Radio Vega : YLE, Radio Ylen ykkönen, 2001
ULKOASU 1 nid. + 1 CD-äänilevy, 123 s. : kuv.

4.
PÄÄTEKIJÄ LAMPING, Alwena
NIMEKE Puhu italiaa : käytännön italian alkeiskurssi = Molto piacere! / sarjan toimittanut Alwena Lamping ; suomentaneet Lumikki Jokinen ja Riitta Veinio
JULKAISUKIELI suomi, italia
JULKAISUTIEDOT Jyväskylä ; Helsinki : Gummerus, 2001
ULKOASU 127 s. : kuv. ; 20 cm
ISBN 951-20-5560-0 (nid.)

5.
ALKUTEOS Talk Italian
NIMEKE KIELIKOULU [Elektroninen aineisto] : [sanakoe-ohjelma]
JULKAISUKIELI suomi, englanti, ranska, saksa, ruotsi, espanja, italia, tanska, hollanti, norja, portugali
JULKAISUTIEDOT [S.l.] : MMPrograms, c1998
ULKOASU 1 optinen levy (CD-ROM)
HUOMAUTUKSET Kirjoitusvirheitä osoittava ja osittain korjaava sanakoe-ohjelma
Valmiissa sanastoissa sanoja tai lauseita esim. englanti n. 10000, ranska, saksa, ruotsi, espanja ja italia n. 3000