Otsikko
Vaan, olen yleensä saanut sähköpostiini ilmon, että eräpäivä lähestyy, joka ollut superhieno juttu, mutta nyt toistamiseen sellaista ei tullut. Viime kerrasta…

Kysytty

Hei vaan,
olen yleensä saanut sähköpostiini ilmon, että eräpäivä lähestyy, joka ollut superhieno juttu, mutta nyt toistamiseen sellaista ei tullut. Viime kerrasta on puolisen vuotta ja nyt taas ei tullut. Hyvä, että huomasin täällä mökillä, että kirjan laina menee tänään vanhaksi. Onko ko. palvelua mahdollista saada toimimaan kohdallani vielä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinulle olisi pitänyt lähteä muistutus maanantaiaamuna. En ole kuullut ongelmista maanantaiaamuna, joten ole hyvä ja tarkista seuraavat asiat:

- Sähköpostisi on tallennettu järjestelmään oikein. Tiedoissa voi olla vain yksi sähköpostiosoite.
- Sähköpostisi saapuneet-kansio ei ole täynnä.
- Roskapostisuodattimesi ei ole ohjannut viestiä roskapostiin.

Kirjaston viestit tulevat seuraavista osoitteista:
- circadm@www.helmet.fi (varausilmoitukset, eräpäivätiedotteet, muistutukset)
- exporter@www.helmet.fi (perinteisestä HelMetistä lähetetyt viitelistat)
- iii@kirjtuo2.helmet.fi (Encoresta lähetetyt viitelistat)

Nämä osoitteet ovat muuttuneet maaliskuun lopussa, joten roskapostisuodatin saattaa vaatia päivittämistä.