Otsikko
Haluaisin tietoa 1950-luvun pukeutumisesta, asusteista, hiuksista ja ehostuksesta.

Kysytty

Haluaisin tietoa 1950-luvun pukeutumisesta, asusteista, hiuksista ja ehostuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista teoksista löytyy tietoa 1950-luvun pukeutumisesta ym.:

-Lehnert, Gertrud: 1900-luvun muodin historia (Könemann, 2001)
-Muoti: suunnittelijoiden vuosisata : 1900-1999 , toim. Charlotte Seeling ym. (Könemann, 2001)
-Ettinger, Roseann: 50s popular fashion : for men, women, boys, & girls (Schiffer, 1995)
-Peacock, John: Fashion sourcebooks: The 1950s (Thames and Hudson, 1997)
-Ruby, Jennifer: The 1940s and 1950s. repr.: costume in context (Batsford, 1992)
-Skinner, Tina: Fashionable clothing from the Sears catalogs : mid 1950s (Schiffer Publishing, 2002)

Seuraavalta www-sivulta löytyy myös tietoa aiheesta:

http://www.oulu.ouka.fi/ppm/1950/3_2.html (Opetushallituksen ja Pohjois-Pohjanmaan museon yhteistyönä tekemät sivut)