Voiko kertyneet sakot maksaa verkkopankin kautta jollekin kirjaston "sakkotilille"?

Kysytty

Voiko kertyneet sakot maksaa verkkopankin kautta jollekin kirjaston "sakkotilille"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista mahdollisuutta ei ikävä kyllä vielä ole. Asia on selvityksessä ja toivottavasti verkkomaksamismahdollisuus saadaan käyttöön mahdollisimman pian. Maksut voi maksaa missä tahansa HelMet-kirjastossa.