7.12.2018

Uutisissa sanottiin että oodi on rakennettu enemmän lastemme (!) maailmaa kuin vanhempiemme maailmaa varten tai jotain muuta pimeetä. Äiskä otti pultit .siis what?

11.12.2018
12.12.2018

Olisiko äiskän pulttien syynä Ylen Kohti tulevaisuuden kirjastoa -televisiodokumentti, jossa seurataan keskustakirjasto Oodin rakentamista ja pohditaan sitä, millainen on tulevaisuuden kirjasto? Dokumentissa kerrotaan, että Oodin on tarkoitus olla käytössä ainakin seuraavat 150 vuotta  ja mietitään kirjaston roolia muuttuvassa maailmassa. Alla linkki dokumenttiin:

Oodi ja kaikki muutkin kirjastot on tarkoitettu niin äiskille kuin lapsillekin.

Asiasanat