Uudessa Helmiä ja sikoja -elokuvassa (myös elokuvan soundtrackilla) kuullaan kappale "Sydämeni osuman sai". Suomalaiset sanat ovat Pauli Hanhiniemen, mutta…

Kysytty

Uudessa Helmiä ja sikoja -elokuvassa (myös elokuvan soundtrackilla) kuullaan kappale "Sydämeni osuman sai". Suomalaiset sanat ovat Pauli Hanhiniemen, mutta mikä on alkuperäinen kappale? Nimi, esittäjä, mistä ehkä saisi käsiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun "Sydämeni osuman sai esittää" Siiri Nordin. Alkuperäinen kappale on nimeltään Something's Gotten Hold Of My Heart (Roger Cook/Roger Greenaway). Kappaleen esittäjiä näet musiikkitietokannasta http://www.allmusic.com
Kappale löytyy esim. cd:ltä "The best sixties album in the world...ever! Marc Almondin uudelleen Gene Pitneyn kanssa levyttämä versio oli suuri hitti 80-luvulla. Tämä versio löytyy cd:ltä "The 80's".