Mistä olisi mahdollista kuulla Jiri Nikkisen kappale Mua filmataan?

Kysytty

Mistä olisi mahdollista kuulla Jiri Nikkisen kappale Mua filmataan?

Vastaus

Vastattu

Hei

Kappale Mua filmataan löytyy Cliftersin levyltä Nyt. Kuopion seudulla levy olisi Niuvan laitoskirjastossa. Voisit olla yhteydessä Kuopion kaupunginkirjastoon ja kysyä, onko levy varattavissa heidän kauttaan. Tai vaihtoehtoisesti voit pyytää Siilinjärven kirjastoa tekemään kaukopalveluvarauksen levystä.

Netistä kappaletta ei tähän hätään löytynyt - YLE Areena audiossa se on ollut, mutta ei ole enää kuunneltavissa.