Tyttö-/nuortenkirja, joka kertoi nuoresta polkupyörällä kulkevasta puutarhaneuvojasta. Olen lukenut 50-60 luvun vaihteessa.

Kysytty

Tyttö-/nuortenkirja, joka kertoi nuoresta polkupyörällä kulkevasta puutarhaneuvojasta. Olen lukenut 50-60 luvun vaihteessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Alli Saarentaus-Salon Tiina itte yllättää vuodelta 1958.

Siinä 18-vuotias Tiina ottaa kesätyön puutarhaneuvojana ja ajelee myös polkupyörällä.