Tv-sarjoista: Eli voiko eri sarjojen tuotantokausia lainata kirjastoista? Jos voi, onko niissä esim. Pidennettyjä lainaikoja tms. Tv-sarjasta: Löytyyköhän…

Kysytty

Tv-sarjoista:
Eli voiko eri sarjojen tuotantokausia lainata kirjastoista? Jos voi, onko niissä esim. Pidennettyjä lainaikoja tms.

Tv-sarjasta:
Löytyyköhän mistään suomen kaupasta australialaisen poliisi sarja Rushin (http://www.imdb.com/title/tt1258216/ sarja IMDb:ssä) tuotantokausia? Tai saisiko sitä tilattua ulkomailta, englanninkielisen tekstitysten kanssa? Tuntuu ettei sitä löydy mistään, vaikka vasta kolme vuotta sitten alkoi ja tuntuu saanen jonkin verran huomiota ja palkintojakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kokoelmissa on myös tv-sarjoja. Dvd-levyjen laina-aika on HelMet-kirjastoissa kuitenkin aina 7 vuorokautta, vaikka boksissa olisi useampikin levy.

HelMet-kirjastojen kokoelmissa olevia aikuisten sarjoja (ohjelmat ovat aakkosjärjestyksessä).
http://www.helmet.fi/search~S10*fin/X?sarjaohjelmat&searchscope=10&m=g&…

Näyttäisi, että tällä hetkellä Rush-sarjaa ei ole myynnissä Suomessa ainakaan verkkokaupoissa, mutta tilannehan voi muuttua.