Tulisiko kenenkään mieleen Kristiina Louhen kirjan Ainon äiti on vihainen lisäksi kuvakirjoja, jotka käsittelevät vihaista äitiä.

Kysytty

Tulisiko kenenkään mieleen Kristiina Louhen kirjan Ainon äiti on
vihainen lisäksi kuvakirjoja, jotka käsittelevät vihaista äitiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Amy Hestin kirjassa Vaihdetaan äitejä äiti kiukustuu.
Ulla Lehtosen kirjassa Aihepiirit aakkosissa on luettelo
kirjoista, joissa käsitellään aiheita viha ja kiukku.
Lisäksi Gunilla Bergströmin kirjassa Enkä! Mikko Mallikas sanoo
suututaan, tällä kertaa kuitenkin isä eikä äiti.