Otsikko
Törmäsin kirjaan nimeltä Irish Girls About Town, joka on englannin kielinen ja sillä on monta kirjailijaa, kysymykseni kuuluu näin: onko kirjan eri osat eri…

Kysytty

hei törmäsin kirjaan nimeltä Irish Girls About Town, joka on englannin kielinen ja sillä on monta kirjailijaa, kysymykseni kuuluu näin: onko kirjan eri osat eri kirjoja?, pystynkö kirjoittamaan esseen yhdestä kirjan osasta, vai onko kirjan tarinat yksi kokonaisuus? kiitos valmiiksi vastauksesta :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on yksi kirja, joka koostuu 16 eri kirjoittajan kirjoittamasta novellista tai pienestä kertomuksesta. Ne käsittelevät ainakin perhettä, yhtävyyttä ja rakkautta, mutta ovat yhteisistä aiheista huolimatta erillisiä kertomuksia. Eli ymmärtääkseni esseen kirjoittaminen yhdestä tarinasta on aivan mahdollista.