Otsikko
Toivoisimme saavamme arvosteluja Anja Kaurasen/ Snellmannin kirjoittamasta kirjasta: "Sonja O. kävi täällä".

Kysytty

Toivoisimme saavamme arvosteluja Anja Kaurasen/ Snellmannin kirjoittamasta kirjasta: "Sonja O. kävi täällä".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kritiikkejä Kaurasen kirjasta "Sonja O kävi täällä" löytyy mm. seuraavista lehdistä:
Helsingin sanomat. Kuukausiliite, 1995 ; 5 ; 56-59, 61, 63
Suomi 1994 ; 4 ; 64-67
Nuori voima 1982 ; 1 ; 16-18
Parnasso 1982 ; 1 ; 60-61
Psykologiuutiset, nro 1, s. 17-18, 1982
Kirjallisuusarvosteluja 1981 ja 1982

Lisäksi tietoa romaanista löytyy myös kirjasta Kotimaisia nykykertojia 1 (toim. Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa).

Em. Lehtiä ja kirjaa voit tiedustella lähimmästä kirjastostasi. (Lehdet löytyvät ainakin Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastosta)