Otsikko
Toimiko kansanedustaja Aino Karjalainen (1915-1981) valtuutettuna missään kunnassa?

Kysytty

Toimiko kansanedustaja Aino Karjalainen (1915-1981) valtuutettuna missään kunnassa?

Vastaus

Vastattu

Wikipedian mukaan. "Karjalainen toimi Keskustapuolueen Kainuun piirin puheenjohtajana, Keskustanaisten Kainuun piirin johtokunnassa, Kotiteollisuuden keskusliiton valtuuskunnan puheenjohtajana ja Finnair oy:n hallintoneuvostossa. " Wikipedia Hän ei ilmeisesti toiminut kunnanvaltuustoissa.

Ritva Palmusen kirjasta löytyy varmaan enemmän tietoa. https://www.finna.fi/Record/ekk.991166064006250

1 ääntä

Kommentit

Edustajamatrikkelissa lukee:
Kunnalliset luottamustehtävät:
, vpj
Hän on joko ollut valtuustossa tai hallituksessa varapuheenjohtajana.

Edustajamatrikkelissa lukee:
Kunnalliset luottamustehtävät:
, vpj
Hän on joko ollut valtuustossa tai hallituksessa varapuheenjohtajana.

Edustajamatrikkelissa lukee:
Kunnalliset luottamustehtävät:
, vpj
Hän on joko ollut valtuustossa tai hallituksessa varapuheenjohtajana.