Kysymykseni on hieman kinkkinen ja liittyy 80-luvun lopun leluihin. Muistan selanneeni lapsena joulun alla ilmestynyttä paksua lelukuvastoa, jossa oli upea,…

Kysytty

Hei, kysymykseni on hieman kinkkinen ja liittyy 80-luvun lopun leluihin. Muistan selanneeni lapsena joulun alla ilmestynyttä paksua lelukuvastoa, jossa oli upea, kermanvärinen joutsenlaiva. Laiva oli tarkoitettu joillekin pienille hahmoille, tarkemmin en muista. Muistan vain ihailleeni kyseistä laivaa lelukaupassa ja pakkaus tuntui silloin melko suurelta. Kuvasto oli ilmeisesti Leluparaati-niminen ja muistelisin, että saman vuoden kuvastossa oli myös He-man figuureita (tästäkään en mene takuuseen). Olen yrittänyt etsiä tuloksetta tietoa tuosta joutsenlaivasta, joka arvatenkin jäi saamatta. Osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leluparaati –leluesitteitä 80-luvulta on ollut huuto.net:illä myytävänä. Kannattaa seurata sitä. Myös joissakin antikvariaateissa on esitteitä tarjolla. Tarjoukset löytyvät hakemalla Googlella (www.google.fi) sanaa "leluparaati". Myös leluja käsitteleville keskustelupalstoille voi osallistua, löytyvät googlella hakemalla "lelut keskustelu".

0 ääntä

Kommentit