Toimiiko levyjen lainaus? Metsästän äänitettä Ritva (tango) Olavi Virta

Kysytty

toimiiko levyjen lainaus?
Metsästän äänitettä
Ritva (tango) Olavi Virta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion äänitearkistosta ei löytynyt tietoa Ritva-tangosta Olavi Virran levytyksenä. Sen sijaan kyseisen kappaleen ovat levyttäneet Esko Rahkonen (20 suosikkia -levyllä) ja Taneli Mäkelä (Kielletty rakkaus -levyllä). Molemmat äänitteet löytyvät Turun musiikkikirjastosta ja ovat lainattavissa.