Mikä (hengellinen)laulu on kyseessä, jossa lauletaan: "Olenko muistanut kiittää kaikesta minkä sain maailman vaivaan lahjana taivaan kaikki se annetaan"?

Kysytty

Mikä (hengellinen)laulu on kyseessä, jossa lauletaan:
"Olenko muistanut kiittää kaikesta minkä sain
maailman vaivaan lahjana taivaan kaikki se annetaan"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän hengellisen laulun nimi on "Olenko muistanut kiittää". Siteerattu tekstikohta on ensimmäisen säkeistön lopusta.

Laulun on säveltänyt Veikko Honkavuori ja sanoittanut Pauli Ylitalo. Perttu Mathlín levytti laulun vuonna 2002 cd:lleen "Majakka" (Aika / Prisma-musiikki, ACD-1234).

Oman kunnan kirjastoa voi pyytää tilaamaan cd:n kaukolainaksi.