Otsikko
Tilaisin kaukolainana seuraavan kirjan, joka saatavilla ainakin Mikkelin ja lappeenrannan kirjastoissa. Kuinka menetellään? Teos:Rajalta toiselle ja takaisin

Kysytty

Hei , tilaisin kaukolainana seuraavan kirjan, joka saatavilla ainakin Mikkelin ja lappeenrannan kirjastoissa. Kuinka menetellään?
Teos:Rajalta toiselle ja takaisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa kirjastojen kaukolainaus tapahtuu aina kirjastojen välisenä toimena eli asiakas ei voi suoraan tehdä tilauksia siitä kirjastosta, missä kirja on. Mene siis asioimaan siihen kirjastoon, josta haluat kaukolainasi noutaa ja pyydä siellä kaukolainan tekemistä.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto