Otsikko
Tieudustelisin jos suomessa on tämän nimimisiä kirjoja kun "Livets Döttrar" joka on ruotsalainen nimi näille kirjoille ja kirjailijan nimi on,Norjalainen May…

Kysytty

Hei!
Tieudustelisin jos suomessa on tämän nimimisiä kirjoja kun "Livets Döttrar" joka on ruotsalainen nimi näille kirjoille ja kirjailijan nimi on,Norjalainen May Grethe Lerum.Tämä on kirjasarja ja on käännetty monelle eri kielelle.Haluaisin vielä tietää olisiko tätä kirjasarjaa saatavilla myös,jonka nimi on "Hannah" Sukusarja myös,kirjailija,norjalainen Laila Brenden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kummankin kirjailijan kirjoja on joissakin kirjastoissa myös Suomessa. May Grethe Lerumin kirjoja on ruotsiksi ja norjaksi ja Laila Brendenin ruotsiksi. Kirjoja ei ole käännetty suomeksi.

Livets döttrar -sarjaa on ainakin Porvoon kaupunginkirjastossa. Hannah-sarjaa on hankittu ainakin Vaasan kaupunginkirjastoon. Kirjoja voi pyytää kaukolainaksi oman lähikirjaston kautta.