Tietoa Kaisa Niemi nimisestä kirjailijasta????Tutkielmaa varten.

Kysytty

Tietoa Kaisa Niemi nimisestä kirjailijasta????Tutkielmaa varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaisa Niemestä näyttää löytyvän vain vähän tietoa. Kirjassa
Kotimaisia naisviihteen taitajia (1999) kerrotaan kuitenkin hänen
teoksistaan (tämän kirja olisi löytynyt Oulun kaupunginkirjaston
aineistotietokannasta http://www.ouka.fi/kirjasto/intro asiasanahaulla).
Tietojen vähäisyys johtunee osittain siitä, että Kaisa
Niemi on salanimi, ja osaksi siitä, että viihdekirjailijoista
ei yleensäkään löydy kovin paljon kirjallisuutta.