Yritän löytää vuosia sitten lukemaani romaani. Käännösromaani, sijoittui 1800-luvulle. Päähenkilön etunimi Heather. Romanttisen tarinan toinen päähenkilö oli…

Kysytty

Hei, yritän löytää vuosia sitten lukemaani romaani. Käännösromaani, sijoittui 1800-luvulle. Päähenkilön etunimi Heather. Romanttisen tarinan toinen päähenkilö oli merikapteeni. Tarinassa oli merkittävässä roolissa lahjaksi saatu juhlapuku. Kirjan ja kirjailijan nimeä kaipaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja saattaisi olla Kathleen E. Woodiwissin romaani Liekki ja kukka (The flame and the flower, suom. Kaija Kauppi, Otava,1973).

Voit lukea kirjan kuvauksen Kirjasammosta:

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_4778