Rakastuin Jojo Moyesin kirjoihin sydänjuuria myöten. Nyt ne kaikki 5 suomennettua on luettu.! Löytyisikö ketään samantyylistä kirjailijaa?

Kysytty

Rakastuin Jojo Moyesin kirjoihin sydänjuuria myöten. Nyt ne kaikki 5 suomennettua on luettu.! Löytyisikö ketään samantyylistä kirjailijaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa lista kirjailijoista. Toivottavasti näistä löytyy mieluisaa luettavaa.

Maeve Binchy
Marian Keyes
Maggie O’Farrell
Cathy Kelly
Sharon Osbourne
Lucy Dillon
Colm Tóibín