Otsikko
Tiedustelen Rebecca Lavellen, laulaja, lauluntekijä, tuotannosta. Onko häneltä ilmestynyt lauluistaan mitään nuottikirjaa? Mikäli on niin mistä ko kirjan…

Kysytty

Tiedustelen Rebecca Lavellen, laulaja, lauluntekijä, tuotannosta. Onko häneltä ilmestynyt lauluistaan mitään nuottikirjaa? Mikäli on niin mistä ko kirjan/kirjat voi lainata ja halutessaan ostaa? Tai mistä, kirjastosta tai ylipäätään hänen lauluistaan helpommin (luotettavasti) löytyisi nuotit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rebecca Lavellen lauluista ei ole saatavissa nuottikirjaa kaupoista tai kirjastoista. Yksittäisiä kappaleita löytyy verkon maksullisista ja maksuttomista nuottipalveluista.
Artistin musiikkia on käytetty McLeodin tyttäret -sarjassa.