Tiedustelen onko teillä olemassa cd-rom levyjä, joilla voisi harjaannuttaa omaa Englannin kielen taitoaan?

Kysytty

Hei !
Tiedustelen onko teillä olemassa cd-rom levyjä, joilla voisi harjaannuttaa omaa Englannin kielen taitoaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä löydät kielikursseja CD-ROM muodossa asiasanalla
"kieliromput". Yhdistämällä sen toivottuun luokkaan, tässä tapauksessa englanninkielen luokkaan 89.507, saat kielikurssin toivomastasi kielestä. Halutessasi voit myös valita kielivalikosta kielen jolla kurssi on tehty, esim. englannin kurssi suomeksi.