Tiedossani on että 1937 puolustusvoimat pakkolunasti isoisältäni maaalueita ,onko arkistoista löydettävissä pöytäkirjoja-lainhuutotodidtusta näiltä ajoilta .

Kysytty

Tiedossani on että 1937 puolustusvoimat pakkolunasti isoisältäni maaalueita ,onko arkistoista löydettävissä pöytäkirjoja-lainhuutotodidtusta näiltä ajoilta .

Vastaus

Vastattu

Arkistolaitos säilyttää lainhuudatusasioiden pöytäkirjoja. Kannattaa kääntyä Turun maakunta-arkiston puoleen. Arkistolaitoksen yhteystiedot löytyvät täältä: https://arkisto.fi/fi/info/yhteystiedot