Tiedän kirjastossa olevan keppihevosiin (käsityöt) liittyviä kirjoja, mutta niitä ei löydy tarkennetulla eikä asiasanahaulla. Miten pääsen katsomaan tarjontaa?

Kysytty

Hei!
Tiedän kirjastossa olevan keppihevosiin (käsityöt) liittyviä kirjoja, mutta niitä ei löydy tarkennetulla eikä asiasanahaulla. Miten pääsen katsomaan tarjontaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei Hämeenlinnan kirjastosta,

Laita verkkokirjasto Vanamossa hakukenttään sana: keppihevoset. Saat silloin sekä kirjoja, joissa on teko-ohjeita että kaunokirjallisuutta tästä aiheesta.

Keppihevosten teko-ohjeita löydät näistä kirjoista:

Kangas, Sinimaaria
Keppareiden kyydissä : keppihevosharrastuksen ABC / Sinimaaria Kangas & Lucia Stenger. - Helsinki : Aula & Co, 2016 ( : Tallinna Raamatütrukikoja). - 136 s. : kuv. ; 24 cm
KV
ISBN 978-952-7190-13-5 (sid.)

Uutela, Venla-Maria
Keppihevosten varusteet / Venla-Maria Uutela ; [kuvat: Venla-Maria Uutela ... et al]. - Kärkölä : Pieni Karhu, 2013 ([Tallinna] : Tallinna Raamatutrükikoda). - 63 s. : kuv. ; 22 cm
BTJ
ISBN 978-952-5321-91-3 (sid.)

Uutela, Venla-Maria
Keppari : keppihevosten maailma / Venla-Maria Uutela ; [kuvat: Anni Juntunen ... et al]. - Kärkölä : Pieni Karhu, 2010. - 36 s. : kuv. ; 22 cm
BTJ
ISBN 978-952-5321-70-8 (sid.)

Voi tehdä itse verkkokirjasto Vanamossa kirjoista maksuttoman varauksen (Hämeenlinnan omasta kokoelmasta) tai kysyä niitä kirjaston asiakaspalvelusta henkilökohtaisesti tai soittamalla numeroon 03 621 2612.

Verkkokirjasto Vanamo
https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/welcome