Otsikko
The Shamenin julkaistut ja saatavilla olevat levyt?

Kysytty

The Shamenin julkaistut ja saatavilla olevat levyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyvät seuraavat äänitteet (cd:tä ellei muutoin mainita):
Hempton Manor, Axis Mutatis, Different drum, On air--The BBC sessions, Boss drum (kasetti sekä cd), Drop,
En-tact (cd ja vinyyli), In Gorbachev we trust (vinyyli). Mikäli olet kiinnostunut muiden kuntien Shamen-tarjonnasta
(kaukopalvelu), ota yhteys suoraan johonkin kaupunginkirjaston toimipisteistä.
Shamenin albumit:
Drop (1987)
In Gorbachev We Trust (1989)
Phorward (1989)
En Tact (1990)
Strange Day Dreams (1988) (re-released 1991)(Italian release of early material)
Progeny (1991) (14 remixes of "Move Any Mountain (Progen)" plus samples)
Boss Drum (1992)
On Air (1993) (Live BBC radio sessions)
Different Drum (1994) (Remixed version of Boss Drum)
Axis Mutatis/Arbor Bona Arbor Mala (1995)
Hempton Manor (1996)
UV (1999)