Terveiset Raumalta! En osaakaan uusia internetin kautta seuraavaa kirjaa, voitteko auttaa, ettei tarvitse matkustaa sitä varten Turkuun. Sain numeron internet…

Kysytty

Terveiset Raumalta! En osaakaan uusia internetin kautta seuraavaa kirjaa, voitteko auttaa, ettei tarvitse matkustaa sitä varten Turkuun. Sain numeron internet-uusintaa varten. Haluan uusia kirjan:
Jari Huhtinen: Yritys ja ympäristö: toimintamalli kone- ja metalliteollisuudelle.
Kiitos ohjeesta etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kotisivulta http://www.turku.fi/kirja/ pääsee aineistorekisterin kautta myös uusimaan lainoja. Valitse "lainat" ja anna sitten asiakastunnuksesi (= kirjastokortin numero) ja salasanasi ja kirjaudu sisään. Sen jälkeen saat esille lainasi, ja voit uusia ne valitsemalla kohdan "uusinta" ja painamalla sivun alalaidassa olevaa näppäintä "uusi valitut lainat". Mikäli tämäkään ei onnistu, voit ottaa meihin puhelimitse yhteyttä maksulliseen puhelinuusintaan, jonka numero on 0600-02623 , tarkemmat tiedot löytyvät sivulta http://borzoi.kirja.turku.fi:80/Intro?formid=form1