Tervehdys, Kysymykseni koskee englantilaista miesten yleisaikakauslehteä Arenaa. Tarvitsisin tutkimusmateriaaliksi kaikki ilmestyneet numerot (1986-),…

Kysytty

Tervehdys,

Kysymykseni koskee englantilaista miesten yleisaikakauslehteä Arenaa. Tarvitsisin tutkimusmateriaaliksi kaikki ilmestyneet numerot (1986-), kirjastosta löytyy kuitenkin ainoastaan uusimmat lehdet. Tuleeko teille mieleen, mistä voisin vanhempia lehtiä mahdollisesti tiedustella? Toki kustantajalta ne löytyvät, mutta onko muita mahdollisia lähteitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston pääkirjaston varastosta näyttäisi Arena -nimisen lehden vuosikerrat löytyvän aina vuodesta 1961 alkaen. Yhteystiedot http://www.lib.helsinki.fi/