Terve löytyykö kirjastosta, tai saako teidän kautta jotenkin elokuvan: 16:s kevät! ? On Törhösen elokuva 70-luvulta.

Kysytty

terve

löytyykö kirjastosta, tai saako teidän kautta jotenkin elokuvan:
16:s kevät! ? On Törhösen elokuva 70-luvulta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eipä ole kirjastoissa tätä elokuvaa. Usein syynä elokuvan puuttumiseen kirjastoista on se, ettei sille ole annettu lainaus- ja esitysoikeuksia. Ilman niitä kirjasto ei voi elokuvia kokoelmiinsa ostaa. Elokuva on Yleisradion TV 2:n teatteritoimituksen tuotantoa, ja se on esitetty televisiossa vuonna 1977. Ehkäpä Yleisradiolta kannattaisi pyytää sen esittämistä uudelleen.

Elonet-tietokannan esittely elokuvasta löytyy täältä:

http://www.elonet.fi/title/ek2xkv/

Myös Ylen Elävä arkisto esittelee elokuvan, ja siitä voi myös katsella katkelmia:

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=105&t=&a=6035

4 ääntä

Kommentit

Hei. Nauhoitin tuolloin v1990 tv:stä kyseisen elokuvan. Digitoin sen DVD:lle ja minulta löytyy tarvittaessa se.

moro.olin ensimmäinen filmissä kun pelattiin tyttöjä vastaan urheilutunnilla.Ei saa taklata mulla oli kooveen rotsi päällä ja hävetti niin maar keleesti. kun näin itteni telkusta olin freelancerina.Olis kiva nähdä koko juttu kokonaan.