Terve. Löytyiskö jostain nuotti: Talven yli (suomi), tekijät Reed, Les (sävellys). Johansson, Markku (sovitus). Mason, Barry (alkuperäinen sanoitus) . Vainio,…

Kysytty

Terve. Löytyiskö jostain nuotti: Talven yli (suomi), tekijät Reed, Les (sävellys). Johansson, Markku (sovitus). Mason, Barry (alkuperäinen sanoitus) . Vainio, Juha [1938-1990] (sanoitus). En löytänyt FONO-tietokannasta nuotista mitään tietoa. Viestistä kiittäen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä Reedin & Masonin laulusta "Winter world of love" on julkaistu nuotti vuonna 1969 (Fazer FM105057) nimellä "Talven yli". Tätä varsin harvinaista nuottia kannattaa kysyä Jazz Pop Arkistosta, sillä yleisten kirjastojen kokoelmissa sitä ei näyttäisi olevan. Japan yhteystiedot ovat puhelin: (09) 757 0040 ja sähköposti: info@jazzpoparkisto.net

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto

1 ääntä

Kommentit

Taitaa löytyä nimellä: Winter world on love. Nuottikokoelmasta : The Christmas Bumber book for buskers. Itse meen hakeen opuksen kirjastosta tänään. Toivottavasti on samainen kappale kyseessä.