Otsikko
Terve Etsin Tekniikan Maailma-lehteä, jossa oli sähkökitaran vahvistimen rakennusohje. Muistelen, että lehti olis vuosilta, 1981-1984.

Kysytty

Terve

Etsin Tekniikan Maailma-lehteä, jossa oli sähkökitaran vahvistimen rakennusohje. Muistelen, että lehti olis vuosilta, 1981-1984.

Vastaus

Vastattu

Kysymyksessä mainittuna ajanjaksona TM : Tekniikan maailma -lehdessä oli sarja Jukka Fallströmin rakennusohjeita sähkökitaristille: kaikulaite (15/1982), sähkökitaran etuvahvistin (18/1982) ja kitaran päätevahvistin (19/1982). Joitain vuosia aikaisemmin oli lehdessä julkaistu pienen kitaravahvistimen rakennusohjeet (17/1976). 1960-luvun Tekniikan maailmoissa neuvottiin rakentamaan 10 watin orkesteri- ja kitaravahvistin (4/1961) ja kitaravahvistin (16/1965).