Laakson Manta

Kysytty

Tere! Mistähän löytyisi "Laakson Manta"-laulun sanat? Olen lapsena kuullut vanhempien ihmisten laulavan sitä, ja muistan vielä sävelen, sanoja en. Kyseessä kaiketi Ramstedtin tekemä laulu. En löydä sitä intterinetistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti laulun sanoja ei löytynyt painettuna. Kansalliskirjastossa on kuitenkin digitoitu CD kappaleesta ja sitä voi käydä kuuntelemassa siellä. Siten saisi poimittua sanat.